2012年7月29日 星期日

megabox x 揭幕禮

我諗住睇呢個揭幕禮唔知會唔會有d咩野派,點知睇睇下,就比人問我同我個朋友要唔要扮陳豪fans!我就問有無獎品,佢話有,因為我見佢台面有副大棋同細棋,我朋友好開心,佢好似都幾鐘意陳豪咁!但我就不停講,我唔鐘意陳豪,我剩係想要禮物,當然呢d說話唔可以同陳豪講,我唔鐘意你啦!哈哈 (如果陳豪fans睇左都唔好打我,我純粹唔鐘意追星)

今日仲要一個迪士尼ge人講野都無,尋日ge pob分享會,迪士尼都有人去講野啦!唔通呢個活動真係無咩人支持??

因為佢地圍左欄,阿暉都只可以好遠zoom過去影!

點煙花揭幕,我一直諗,點熄火呢,原來係會自己熄ga wo~

小朋友,陳豪要幫佢地著上呢d西部衫,陳豪玩佢地,將個頭巾放係小朋友個頭度,小朋友就話唔係放呢度架!之後陳豪要幫佢地畫面,當畫緊個女仔時,個男仔就打陳豪頂帽,好搞笑,不過太遠,都唔係睇得好清楚!

最尾問對小朋友叫咩名就話叫moses同 aimee完全玩陳豪,好好笑!


之後四個fans就係得到旅行棋,file,同環保袋!副大棋就送左比陳豪

沒有留言:

張貼留言