2012年7月15日 星期日

灰熊山谷!開幕啦!


2012年7月14日,灰熊山谷終於開幕啦!我真係好鐘意呢度,因為呢度真係好靚,同埋由宣傳開始睇住佢開幕,所以感情好似比其他地方深咁,入面真係好靚,係一個影相ge好地方!


睇下,又係藍天白雲,好好天ge一日!

小灰熊好努力咁推緊部炸爆谷機呀!
 
一對著住西部衫ge鋼牙大鼻,我覺得佢地著呢套衫真係好得意!

hidden mickey ar ~!好正,佢地真係整得好精細!




好鐘意呢個玩水區,但我成日係度諗究竟冬天ge時候,呢度會點呢?



我好鐘意影d水流ge相!

呢相好靚,好鐘意,你睇下d小朋友玩得幾開心!




我好鐘意好多顏色ge野,所以我好鐘意呢個唔知算唔算湖ge野,真係好靚!今次無晚到夜景,我相信夜晚一定都好靚,我遲d一定要再影過!




火車啊!係灰熊山望過去ge火車,唔知如果係火車上望番過黎而家會係點呢?

礦車!

好鐘意影個d噴泉噴d水上黎!
 
呢度仲係影彩虹ge好地方!我由細到大都未見過真正ge彩虹,但黎到呢度,見到多到數唔哂,超靚,超開心,興奮!

細心d睇,其實係雙彩虹黎架!影完望番先見到!

鑄幣雞呀!哈哈,我成日講野都講唔正,一見到d野就會好興奮地咬字不清,而家索性叫佢鑄幣雞!聽落都幾開心!

我好鐘意食炸野,所所以超鐘意個炸蝦薯條,不過如果有折就好啦!><"
個芒果奶凍個杯真係好靚!食完都洗番收藏!

Lucky ge 報紙!

都未細睇,只係影低左!








沒有留言:

張貼留言