2012年7月20日 星期五

灰熊山谷 棋 旅行裝

今日開始,係megabox作任何消費,拎張單去八樓就可以免費獲得呢套灰熊山棋的旅行裝!
一聽到呢個消息ge時候就諗,活動差唔多兩個月,要派咁多份出去,質數一定唔係咁好

今日要番工去唔到,但小暉放工就即刻過左去,換左番黎比我,佢一sd盒野比我睇ge時候,我即刻o左張!
好大盒,好靚,個樣好似大盒板個樣咁!

放工過去小暉度拎完盒野,番到屋企即刻開始影相!
對比一下,幅棋幾大!


打開,個棋盤就係最底!


打開睇下,個紙張好靚,唔係一般ge紙,我唔知叫咩紙,但近睇下面個幾張圖,可能會get到係咩質地!











中英文說明書,雙面的,呢張紙比棋盤地細少少

嘩,開始睇下其他配件啦!呢套棋,除左說明書同棋盤紙外都係放入呢個狗狗袋內架!


d卡好細張,好得意!


玩過呢套棋,就會知以下個堆係咩牌啦!佢係一個遊戲ge高潮位!


金礦同車車



我仲未試do



再望下d車車



卡背:





 




沒有留言:

張貼留言