2014年3月23日 星期日

生日月,文化館之旅

潛左水好耐,其實呢段時間都不停買左好多公仔啦,公仔衫啦,扭蛋啦,食玩,不過景就奈何無地方砌住,不過影公仔相就方便d,每次我都三分鐘熱度,次次執完公仔話想影相,最終都無成事!見今個月係生日月,送上大家呢輯相啦,希望大家都鐘意!三月生日ge朋友們,生日快樂哦!


























5 則留言:

  1. 你啲公仔好靚喎,手腳關折可以郁,呢個公仔叫咩名呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地係jenny 公仔黎架,不過佢地全部都係jenny朋友 紫髮叫shion,白髮 粉紅髮叫marnie 白裙粉紅褸叫sayaka,藍髮唔記得左,個身我係換左body 有d換左azone body 有d換左obisu身

      刪除
    2. 哦…原來係咁。我都好鍾意azone啲公仔,好靚,但真係好貴…

      刪除
    3. 係呀 我都覺得azone公仔 好靚d衫都好靚,不過暫時我都無買過一隻azone公仔,因為好似要日本訂,又唔係好識,最近見精品試過有得訂其中兩隻,不過款唔岩我,希望精品遲d有得訂多d款啦,因為其他專門賣呢d公仔個d都好似好貴,精品比較好似公道d

      刪除
  2. 真係好耐無見海棉啦.
    你d公仔好靚. 最鍾意白色裙粉紅外套那位....靚女!

    回覆刪除